Hírek: Jonas Facebook-on

Amerikai idő szerint vasárnap hajnalban, a fellépés után Basshunter írt Facebook-ra a fellépésről és az egyik barátjának a videójáról:

“DALLAS WERE AMAZING :).. A friend of mine did this video I promised to air it :).. She is crazy and now she has here own show Love it or not ?”

SPLASH CALENDAR EVENT WITH NINA ZANDNIA

Azt írja Jonas: “DALLAS CSODÁLATOS VOLT :).. Az egyik barátom készítette ezt a videót, megígértem, hogy megszellőztetem :).. Őrült és most van itt egy saját show-ja Szeretitek, vagy nem?”

4 hozzászólás

  1. figy 10darkangel én nemlátom ezt az üzenetet Basshunter facebookján
    lehet nálam van a hiba,te látod most?? pl a “houston tonight” üzit se látom már
    Válaszodat köszönöm 😀

  2. Tudok róla, hogy nincsenek már kint. Lehet, hogy törölte Jonas… de hogy miért… azt nem tudom.
    Az eltűnt üzik tényleg kint voltak, nem csak én találtam ki, úhgyogy ezért nem is töröltem a bejegyzéseimet (amik ezekről az üzikről szólnak).
    Egyébként már korábban is volt ilyen.

  3. Köszi,azthittem nálam van probléma
    ilyet még nem tapasztltam

  4. Nincs mit.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Hozzászólás